برگزاری نهمین کارگروه امنیت غذایی و دومین کارگروه بحران و پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نهمین کارگروه امنیت غذایی و دومین کارگروه بحران و پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با حضور مسئولان استانی و نمایندگان دستگاههای دولتی ازجمله مرکز تحقیقات ملی آبزیان آبهای شور برگزار شد. 1405/2/13 (49) (0) برگزاری نهمین کارگروه امنیت غذایی و دومین کارگروه بحران و پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ملی آبزیان آبهای شور (بافق – یزد)، روز شنبه ۱۲ اردیبهشتماه ۱۴۰۵، نهمین کارگروه امنیت غذایی و دومین کارگروه بحران و پدافند غیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با حضور رئیس مرکز تحقیقات ملی آبزیان آبهای شور، معاونان، مدیران شهرستانها و نمایندگان دستگاههای اجرایی، در محل سالن جلسات سازمان منابع طبیعی استان یزد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، علیرضا طاقهباف، معاون برنامهریزی و امور اقتصادی سازمان، بر ضرورت هماهنگی بیشتر میان مدیریتهای شهرستانی و ستادی برای تقویت آمادگی در شرایط اضطراری تأکید کرد. وی هدف از تشکیل این جلسه را ارزیابی مصوبات پیشین، مرور عملکرد بخشها و اتخاذ تصمیمات راهبردی جهت ارتقای مدیریتها عنوان کرد. بر اساس این گزارش، مقرر شد گزارشهای مرتبط با بحران و پدافند غیرعامل که به ستاد سازمان ارسال میشود، همزمان در اختیار فرمانداریها و کارشناسان مدیریت بحران شهرستانها قرار گیرد تا هماهنگیهای میدانی و ستادی ارتقا یابد. گفتنی است مرکز تحقیقات ملی آبزیان آبهای شور بهعنوان یکی از اعضای این کارگروه، در راستای تحقق اهداف امنیت غذایی و ارتقای تابآوری بخش کشاورزی در شرایط بحرانی، در این نشست حضور داشت.