به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب‌های شور (بافق، یزد)، این نشست با حضور فرماندار شهرستان بافق و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و در آن مهم‌ترین محورهای عملکردی سال جاری و برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. در این جلسه، اخوان بهابادی رئیس مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب‌های شور نیز حضور داشت.
در جریان این نشست، موضوعاتی از جمله:
- ارزیابی عملکرد ادارات
- ارتقای هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی
- رعایت اصول و ضوابط مکاتبات اداری
- تدوین برنامه‌های هدفمند برای سال آینده
مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
برگزاری این جلسات با هدف انسجام‌بخشی به فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و افزایش بهره‌وری در سطح شهرستان انجام می‌شود و نقش مهمی در تسهیل روند اجرای برنامه‌های توسعه‌ای ایفا خواهد کرد.